Sayfalar

24 Kasım 2013 Pazar

İstanbul Silueti

Merhabalar

Bu aralar beni yeni bir merak sardı. "cam boyama" !

ilk yaptığım çalışma cam üzerine çini deseniydi. daha sonra paylaşıcam bunu. elimin alışması için minik desenler üzerinde çalıştım. ama gerçekten zor bir boyama tarzı. boyadığınız kısımda fırça izi kalması çok olası. tabi yeni başladıysanız !

ikinci çalışmamı ise boyu kısa ,eni uzun  bir cam tabak üzerinde yapmayı düşünüyorum. desene gelince başlıkta da belirttiğim gibi istanbul silueti düşünüyorum.


internette birsürü siluet deseni var. ama karar veremedim bir türlü.


Hi!

First i am sory my terrible english again :)

i had a passion for glass painting.

my first job  is a chine figure. i will share that later. chine figure is very small and it is easier ..

and my second job will be  İstanbul silhouette. ( yess i am from İstanbul :)

i found some visual on the net. i havent decided yet.

but all of them  great. because İstanbul   is great, isn't it?

i wish have a nice day !






Bu arada google görsellerde arama yaparken "istanbul siluet" "istanbul vektörel" "istanbul vector" vs gibi kelimeler yazarsanız çok daha fazla çeşide ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder