Sayfalar

20 Kasım 2013 Çarşamba

Nötr Kına - Nam-ı Diğer Sinameki



Ehh benim bildiğim sinameki yolculuk sonrası bağırsaklara iyi gelir.

Meğerse başka marifetleri de varmış. Saçları çok hızlı uzatıyormuş bu meret. 

Aslında klasik kınayı biliyorsunuz saçları dışardan kaplayıp kalınlaştırıyormuş ya hani , bu da aynı öyle dışardan kaplıyormuş ama renk vermiyormuş hatta rengini hafif açıyormuş.

Daha denemedim ama en kısa zamanda deneyip sonuçlarını buraya yazıcam.

Sinameki çok ucuz birşey bu arada. 100 gramı 2 lira ve baya bir gider diye düşünüyorum. Aktara sordum ne şekilde kullanacağımı. isterseniz demleme usulü yapıp suyunu saç diplerine ve saçlara sürün isterseniz de robottan geçirip sonra kına gibi karın ve saça sürün dedi. henüz karar vermedim ama kına gibi yapmak daha mantıklı geliyor. hem katı olacağı için saça daha fazla tutunur diye düşünüyorum.


Dediğim gibi deneyimlerimi en kısa zamanda yazıcam. ziraa hem çok zor uzayan saçlarım var hem de çok dökülüyor..


Not: bunu denedim ama açıkçası çok fazla faydasını görmedim. arkadaşım da aynısını yaptı o çok memnun. işe yaradığını söylüyor. demek ki kişiden kişiye değişiyor. belki size de fayda sağlar. denemesi bedava olmasa da epey ucuz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder