Sayfalar

20 Kasım 2013 Çarşamba

Saç Boyaları Saçı Beyazlatır Mı?

Herkesin konuştuğu ama net bir cevabı olmayan bir soru herhalde bu.

internetten araştırdığımda uzmanlardan aldığım cevap "hayır beyazlatmaz".

Ama kişisel deneyimlerimle cevaplarsam "EVET beyazlatır".

18 yaşımdan beri düzenli olarak saçımı boyuyorum.(9 yıldır ve evet 27 yaşımdayım :)
Artık saçımı boyamamaya karar vermiştim, doğal takılacak küllü kumral saçlarımın keyfini sürecektim. yine aynada kendimi incelediğim günlerden birinde farkettim ki saçımda onlarca beyaz var !! Nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm anlatamam. 
genetik bir durum da yok. anne ve babamın saçları çok geç beyazlamıştı. 

yani demem o ki gençler sakın ola saçlarınızı boyamayın. ileride nasılsa boyamak zorunda kalacaksınız. tabi 18-19 yaşlarında biraz heves biraz özenmeyle bu laflar pek kaale alınmıyor ama emin olun avrupada kadınlar öylesine doğal ve sade ki... Nedense bizim ülkemizde çok erken başlıyoruz bu işlere.

Saçları boyamaya SON!!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder